Why did I have to run before my morning came



Blev en fin kväll på IP igår, vi trotsade nattens kyla med shorts, är det sommar så är det. 

Just nu är jag hyfsat trött i kroppen efter dagens 29 km långa cykeltur, på gamla Strängnäsvägen till Malmby och hem. Som tur var behövde jag bara cykla den sista biten i regn och när regnet var som värst hade jag hunnit hem och sätta på en film, perfekt timing. Jag ritade också klart en av bilderna till konsthäftet, vilket ni kanske får se här någon dag. Efter en hel dag i ensamhet fick jag panik, vet ni hur det känns att inte prata med någon på flera timmar? Kändes iallafall bra att avsluta den ensamma dagen med lite socialt sällskap genom att åka till Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0