Hold it against you



Nationella provet i engelska gick väl bra, men jag hade gärna haft mer tid, hann inte ens renskrivna uppsatsen. Dagen har varit seg ända sen jag knappt kom upp ur sängen imorse och fortsatt med kallt väder, värkande benhinnor och framförallt en stor trötthet. Slutade med att jag däckade i sängen vid fyra och nu sitter jag här och funderar över hur jag ska kunna sova efter powernapen på nästan två timmar. En liten ljuspunkt är ändå att jag hunnit plugga mycket biologi idag, vilket betyder att helgen kommer bli lite mindre pluggstyrd. Imorgon ska jag sitta barnvakt åt mina grannar, vilket inte händer ofta. Onsdagkväll betyder att halva veckan är över, det börjar luta mot helg. Det är också den hela sista veckan i skolan vi har innan påsklovet OCH efter påsklovet är det maj, vilket i sin tur betyder sommar. Reaktionskedjan är lång, men inte mindre trovärdig för det. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0