Falling's not the problem, when I'm falling I'm in peace. It's only when I hit the ground that causes all the grief


  

  

Spetströja HM, jeans Cheap Monday

I'm happy, det är fredag och fredagen var till och med bättre än vad det brukar vara. Vi hade nationelltprov i fysik med laboration, alltså man skulle undersöka och sen utvärdera det man gjort. Eftersom våran oälskade matte- och fysiklärare var upptagen med det hela dagen (vi hade olika grupper), så tillbringade jag stor del av förmiddagen i bilden och vid en bänk med vännerna. Efter att ha gjort ingenting avslutades skoldagen med massage på idrotten, då jag fick massage. Mycket beröm till Ebba och Sofie, det var hur skönt som helst.
Jag är taggad inför ikväll. Även om hon ska firas ikväll, så vill jag rikta ännu ett grattis till min helt fantastiska vän Sofie. Hon är en person jag ser upp till, en förebild om hur snäll och ödmjuk man kan vara. Är lite ledsen över att jag var i Frankrike när hon fyllde år, annars hade hon fått ett fett grattisinlägg. Nu ska jag fortsätta att kolla ut på det kalla utanför och värma mig under täcket. Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0