Speechless



Känner mig helt trött i ansiktet efter dagens sol och vind, det har varit så skönt att vara ute hela dagen. Efter att ha pluggat lite biologi inför provet imorgon, mötte jag Savannah på cykel. Några tramp runt vår stora stad innebar att vi slutade på det vanliga stället. Solen bländade, fiskmåsarna krigade och flygplan skapade vita ränder på den färgade himlen. Jag tog mig sen vidare till Terassen, golfrestaurangen, där min söta farmor bjöd på middag. Veckan vi har framför oss är lagom chill, förutom biologiprovet imorgon så har vi inte något plugg at all och onsdageftermiddag erbjuder oss ett 11 dagar långt lov. April är en fin månad.

Kommentarer
Postat av: Johnelina

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-10-05 @ 10:31:35
URL: http://johnelina.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0