SOMMAR (PÅSK) LOV







Hemma







Helgen på mitt land har varit riktigt fin. Vädret är helt sjukt, tror faktiskt att alla i Sverige vet hur varmt det är ute, det är sommar. Därför var det lite extra trevligt att sola, lyssna på musik och umgås med min kusin Andrea på vår terass i Småland. Hade till och med kunnat bada, men måste meddela att det bara var min lilla sjuåriga kusin Hugo som ville bada i det iskalla vattnet.
Idag har jag solat med två bruna brudar som heter Sofie och Ebba. Det är lite läskigt att ett påsklov kan kännas som sommarlov, än en gång så måste jag säga att det är heelt sjukt. Jag orkar inte skriva mer nu, varenda sekund inomhus känns som slöseri med sommardagar. Kvällen spenderas antagligen med lite folk på IP. Sommar, ohja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0