It's hard enough just saying





Natten med alla hos Sofie var som väntat extremt trevlig. Lördag morgon halv sju därpå var kanske lite mindre trevlig, men vi tog oss iallafall upp och spelade innebandy hela dagen fram till 18. Sen satt vi och åt melon hos mig, filmen vi skulle sett orkade vi inte med. Slutet på kvällen var lite speciellt, vi var så trötta.

Denna söndag har mot förmodan inte spenderats med plugg och ovärda timmar framför datorn, har istället varit i Stockholm. Är nöjd över att inte ha köpt så mycket, det jag fick med hem blev desto mer värda saker. Snart ska jag däcka, känns som jag inte sovit på hela helgen, ha en trevlig måndag imorgon...

Kommentarer
Postat av: Sara

Va är solglasögonen ifrån?:)

2011-04-04 @ 09:16:54
Postat av: Bella

Solglasögonen är från Gina Tricot! :)

2011-04-04 @ 20:51:43
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0