As I rearrange the songs again, this mix could burn a hole in anyone

 

 
Grillning i Lottenlund idag

Läste precis en blogg som nämnde att hon skrev "vilken underbar dag" i varenda inlägg dom senaste dagarna. Jag känner mig träffad, men det är faktiskt så att allting blivit mycket positivare på bara några dagar. På mindre än en vecka har vintern övergått i en varm vår, innekvällarna framför datorn har blivit utekvällar i hamnen, känslan av att vara instängd på Mariefredsskolan har övergått till en nerförbacke mot det slutliga slutet och till sist så har veckor fulla av prov ersatts med ett grymt efterlängtat lov. Imorgon ska jag och Sofie ta oss iväg för lite affärer och sedan åker jag till min stuga. Vi firar nämligen alltid påsken med mina kusiner, vilket nämligen alltid är lika mysigt. Nu ska jag ner till (vart tror ni?) och fira lovet med Larssan, Savannah och Annabelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0