Victorious



Bilden säger väl lite om min eftermiddag, hade verkligen glömt bort under sommaren, hur många timmar man får plugga EFTER skolan. Inte överdrivet mycket prov eller så nu, men det smyger sig in ett biologiprov där, franska förhör där, lite engelska muntligt osv. plus att det är lite att ta igen efter dom dagarna jag var ledig förra veckan. Nu är jag iallafall hyfsat klar. Idag hade vi idrott och sen var jag på extra träning inför friidrottsdagen efter skolan, så har hunnit träna på lite grenar inför fredag. Kanske första året som jag känner att det ska bli roligt med friidrottsdagen, tidigare har jag mest vart nervös och stressad eftersom jag brydde mig så mycket om resultaten.
Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0