Lipbalm Lemonade

 

Har idag bara varit i skolan några timmar, beror på att jag hade två moppe-körlektioner inbokade idag. Har totalt kört 3 timmar moppe, på bana och i Strägnäs stad. Om ni hade vetat hur jag såg ut... Man var tvungen att ha på sig världens största "förstärkta jeans" med knäskydd, svarta mckängor, en tröja med skydd över armar, mage, rygg, lysgul för stor jacka, mchandskar, rånarluva under hjälmen (av "hygeiniska skäl") och som om jag inte syndes tillräckligt så hängde dom på mig en väst med skylten: ÖVNINGSKÖR. Säkerheten framför allt... Nu på eftermiddagen har jag pluggat massor, kändes verkligen bra att bara sitta och göra massa grejer som jag skjutit på tidigare. Imorgon funderar jag på att åka till trafikskolan igen för att göra några av alla pärm- och data tester man måste göra. Nu blir det tv, har inte kollat ett helt program på tv på flera veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0