I never loved somebody fooly, always one foot on the ground. And that protected my heart truly.

 

 

Oj vilken dålig bloggare jag är. Inget inlägg igår och inget i tisdags. Idag gjorde jag klart dom sista teoritesterna på trafikskolan, nu ska jag bara boka in det finally storateoriorovet. När jag ändå var i Strängnäs passade jag på att köpa lite presenter till Ebba Öhlin, som idag fyller 15 stora år. Grattis till henne! :D
Nu ska jag ner till Öhlins och äta och fira henne. Känns grymt bra att det är fredag och att vi har en extra lång helg med studiedag på måndag. Pusshej


Kommentarer
Postat av: ab

dåligt snygg!

2010-09-18 @ 00:07:54
Postat av: Bella: sv. ab

nej annabelle och en sån som du borde veta bättre än att kalla andra snygga, du borde kanske jämföra mig dig själv först! :)

2010-09-18 @ 11:21:41
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0