I just need you





Nu är jag hemma igen. Igår firade vi William som fyllde år och sen åkte jag till Jönköping och handlade lite. Egentligen var jag inte alls på "shoppinghumör", men konstigt nog hittade jag tusen saker jag ville ha. Butikerna är nyfyllda med alla höst/vinterkläderm så jag hade kunnat handla hur mycket som helst om det inte var så att jag fyller år på söndag. Kom iallafall hem med en efterlängtad skjorta och en vit "tubhalsduk", tagga höst.
Idag har varit en sån meningslös dag som en söndag oftast är: packade, åkte bil hem, sprang, åt, gjorde franska och nu ska jag träna första innebandyträningen för mig i år, vilket iofs kommer bli as roligt. Måste nog ta fram klubban och bara prova att hålla i den lite, det var nästan 5 månader sen sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0