He told me that I done allright, kissed me til the mornin' light



Bilden sammanfattar ganska bra min sega eftermiddag. För dom som inte vet så har vi ett galet stort Buddhismprov med en galen lärare nästa vecka, det jag menar med galen är att han typ pratar i dikter och att det man lär sig i religionen är överdrivet djupt. I och för sig lär jag mig aldrig mer än på hans lektioner och inför hans prov. Man får liksom bara lite frustration när man tillbringat 2,5 timme djupt pluggande för att känna att man bara nuddat på det vi ska kunna till nästa tisdag. På tal om prov så har jag förutom religionsprovet och franskaprovet också mitt STOOORA moppe-teoriprov på måndag nästa vecka. Känns som jag kanske borde plugga lite till det, är ju som sagt ganska svåra frågor. Nu ska jag iallafall få lite belöning för allt pluggande: några avsnitt dh och päronpaj. Han en underbar tisdagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0