When all we ever do is say goodbye

 

Förlåt för dålig uppdatering den här veckan, har bara varit så trött och haft så lite tid. Precis som dom flesta andra i Mariefred, så vaknade jag, kollade ut och WTF, det är vitt ute! Hade kommit riktigt mycket snö, så det var som en julfilm, dock kändes det hela lite fel eftersom det är 22 oktober och inte 24 december. Kändes sämre och sämre när jag insåg att moppen skulle få stanna i garaget och istället fick jag slira ner på min cykel med min rosa mössa på huvudet. Nu har den mesta snön från vägarna försvunnit, så nu kan jag köra moppe igen. Nu är det också fredag och gud vad bra det känns efter den här äckliga veckan. Så nu åker jag snart till Larsson i Stallarholmen, för lite chillkväll med tjejerna. Imorgon har jag min första jobbdag på Anna på torget, känns ganska stort. Hejdåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0