This is were you ough to be



Gammal bild, från skolavslutningskvällen, ganska mycket minnen därifrån haha
Ingen särskilt rolig måndag, var väldigt tungt att gå i skolan efter att ha sluppit den länge. Egentligen är det inget fel på skolan, mest att vi har så tråkiga ämnen på måndagar. När jag kom hem sov jag en stund och sen har jag sprungit. Har tyvärr inte hunnit skriva såå mycket på redovisningen om Niels Bohr som jag ska göra i fysiken. Vi skjuter på det, precis som med allt annat... ;)
Nu ska jag se klart en film, som en bra avslutning på en måndag sådär. Pusshej

Kommentarer
Postat av: emmam

HAHA SNYGGT BAND JAG HAR RUNT HUVVET!

2010-10-11 @ 20:49:27
Postat av: ebba l

¨ÅÅÅ va otroligt smal jag är... blir ju nästan glad :D

2010-10-12 @ 15:13:54
Postat av: Bella: svar Emma

HAHA!

2010-10-12 @ 16:11:08
URL: http://bellaofmine.blogg.se/
Postat av: Bella: svar Ebba

Tyst Ebba, du är den enda som inte ser hur smal du är!

2010-10-12 @ 16:12:43
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0