Now more than ever





Hej bloggen, vilket pissväder det är. Det snöar/regnar och är galet kallt. Nu ligger jag i sängen och snart ska jag till träningen. Sista lektionen idag fick vi göra nudelsoppa, vilket var lite roligt eftersom vi annars bara brukar få läsa konsumentkunskap och typ jämföra priser på anjovis. Just nu känns det som om skolan rullar på ganska bra, har liksom det mesta under kontroll. Jag har nog också lite bloggtorka, har verkligen inget intressant att berätta. Varje mening jag skriver känns tråkig så jag slutar nog nu. Tänkte bara länka till vår nya blogg (lagets) : http://innebandybrudarna.devote.se/
Vi ska få igång den så det är bara att börja läsa!

Kommentarer
Postat av: ebba lalle

amen söt bild;) kommer verkligen inte ihåg när den togs:O

2010-10-20 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0