I'm in

  
Till skillnad från gårdagens inlägg, så kommer här ett lite gladare:

Jag är galet glad: det är fredag, det har varit en perfekt praovecka, jag fick med mig massa kanelbullar hem som tack och det allra bästa är jobbet som jag blivit lovad av Anna! Ni kanske inte förstår hur glad man kan blir över ett jobb, men enligt mig är det perfekta jobbet; ett caféjobb i Mariefred där man får jobba med trevliga människor och servera lika trevliga kunder. Lägg också till att det är överdrivet svårt att få jobb när man är 15,( jag var
t o m förvånad över att jag fick städjobb i somras)så kanske ni förstår lite bättre hur glad jag är just nu.
Haha, visst jag kommer antagligen inte jobba jätteofta, det blir väl på vissa helger, då jag kan och då dom behöver hjälp. Med ens blev söndagen inte lika lockande då jag ska jobba med städning på värdshuset, men förhoppningsvis blir det sista gången.
Nog om det, alla måste väl hålla med om hur skönt det är med fredag iallafall. Planerar inget speciellt, bara vila och försöka bli av med hostan. Kommer inte heller vara med på första seriematchen imorgon, hade tänkt det om jag hade vart mer frisk. Grejen är att jag fortfarande hostar som jag vet inte vad och jag vill inte träna med den hostan. Det är riktigt synd, men jag får försöka se det roliga i att vara vattenflask-påfyllare och påhejare för mitt hårt kämpande lag. Dom möter Onyx, så det lär blir spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0