Hold you



Hej, idag åkte jag in till Södertälje för att ínhandla en ny moppehjälm plus ett kedjelås. Dom beställde hem den hjälm jag ville ha, kan visa bild senare, men den är typ rosa/vit. Den kommer nästa vecka, får klara mig med den gamla crosshjälmen ett tag till. Sen gick jag lite på stan och köpte en svart skinnväska, en ganska vanlig sådan med axelrem, men behövde verkligen någon. Vi tog med oss Sushi hem, vilket alltid är lika gott. Nu borde jag plugga lite fysik eftersom vi har skriftligt läxförhör imorgon. Jag måste ju höja mig i fysik! Vi fick tillbaka svenska uppsats och Buddhismprovet idag. Fick som tur var MVG, annars hade det inte varit värt allt slit som ni fått se här på bloggen haha. Men hej fysikboken och hejdå facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0