Count down


Sju dagar kvar




Vårt hotell

Har jobbat hela dagen. Det var lika roligt och lika jobbigt som praotiden, men nu känns det så bra att det är här jag ska jobba istället för att städa på värdshuset. Nu sitter jag i ett mörkt rum och är hyfsat trött, snart kommer "gäster" som ska äta middag här, så ikväll blir det att vara trevlig och sen sova tidigt. Om jag orkar har jag ju också lite fysik att göra.
Igår så halkade jag omkull med moppen, det var faktiskt ganska läskigt. När jag svängde på en hal fläck så tappade jag helt balansen och välte. Trodde typ att jag skulle dö och att moppen skulle bli helt pajad, men jag överlevde med några blåmärken och moppen överlevde med ett skrapsår och ett snett hjul. Hjulet ska vi fixa imorgon, så det är ingen fara. Det gör jag iallafall inte om, men det är sämst att det redan är vinter och att det är halt, ska moppen stå i garaget tills typ april nu eller? Om det ska vara som förra året så kommer jag ju inte kunna köra på hela vintern :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0