Can't figure this out



Hej, nyss tillbaka efter en springtur. Det har verkligen blivit mycket kallar än man tänker sig, jag hade ingen om aning om att man faktiskt kunde frysa i det här vädret , utan dunjackan. Nu hoppas jag att inte mina spelnördar till bröder ska märka att jag laddar ner en film, för då "laggar" tydligen hela internetet. Har något med att nedladdningen tar massa kapacitet och det märks om man spelar typ Wow eller så. Jag vill så gärna se Remember me, så jag gör allt för att den ska få laddas ner nu... 8 minuter kvar. Annars är det en vanlig underbar tisdag och imorgon är det en lika tråkig onsdag. Känns bra att det är sista vanliga dagarna nu, om 3 dagar är det lov!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0