But you never catch on to my weakness



Förlåt för dålig uppdatering. Igår kollade jag först på vår första seriematch mot Onyx, vi spelade bra men tyvärr förlorade vi ändå. Känner dock att vi kommer bli riktigt bra i år, träningarna har blivit mycket seriösare och vi spelar allmänt bättre. Efter matchen tog vi tjejer bussen till Strängnäs marknaden. Det var ganska mysigt där, som varje år så är det inte jätte speciellt men det är ändå värt att vara där en stund. Som vanligt så räcker inte min skinnjacka till när det blir mörkt och kallt ute, höll verkligen på att frysa ihjäl timmarna innan vi åkte hem. Borde kanske ta fram dunjackan...
Sen kom jag på att jag skulle jobba idag, så jag lade mig hyfsat, men ändå så är det galet jobbigt att gå upp när man vet att 6 timmars städning väntar en. Var sjukt otaggad men tog mig ändå dit och genomlevde dagen. Sen var det bara att äta och sen ta sig till träningen. Tyckte det var galet skönt med träning, har ju inte tränat på ett tag pga förkylning/hosta. Nu sitter jag och chillar i badrummet med musik, ska snart skölja ur inpackningen.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0