But then



Hej, här sitter någon som är trött på att hosta ihjäl sig, trött på att frysa ihjäl i ett väder som påminner om vinter och trött på att det aldrig finns tid nog för någonting. Hoppade över träning igår eftersom jag egentligen är sjuk. Jag släpar mig upp på morgonen efter att ha hostat halva natten, jag dricker te flera gånger om dagen för att undvika hostattacker, jag sätter på mig dubbla jackor innan jag går ut till moppen och jag vill helst sjunka ihop till en hög på det rutiga golvet på Anna på torget när jag stannar upp och känner hur trött ja är. Jag är sjuk på morgonen, håller mig uppe under dagen (vill ju verkligen inte missa praoen för det är grymt roligt) och blir sjuk när jag kommer hem. Vet därför inte hur allt ska lösa sig med match, strängnäsmarknad, m.m. på lördag. Nu måste jag utnyttja tiden som jag har genom att vila och hoppas på att bli frisk. Förlåt för det deppiga inlägget, men hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0