18:12















Bilderna är från igår, det var helt enkelt grymt "fotoväder".
Idag praoade jag och det var riktigt roligt. Var ju på ett café/resturang inne i Mariefred. Jag har gjort nästan allt, diskat, serverat, gjort mackor, hackat grönsaker, bakat och gjort kaffe. Imorgon ska jag lära mig kassan. Det som är roligt är att det är hyfsat litet, det gör ju att jag får hjälpa till mycket eftersom det inte r så många som jjobbar där. Det bästa är nog det, att det alltid finns saker att göra. Sen så var det ju ganska nice att Erik Hassle och Kent kom in på lunch där idag, haha.
Jag slutade vid fyra och då tog jag moppen hela vägen ut till Stallarholmen, där Ebba bor, för att hämta min kvarglömda mobil. Tog typ en timme fram och tillbaka och var sjukt kallt/blåsigt, men ändå ganska roligt. Nu sitter jag i sängen med datan och dricker te. Försöker bli av med hostan och förkylningen. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0