I wan't a perfect moment



Ni vet hur tråkiga söndagar kan bli, därför tänkte jag att ni kanske inte ville veta hur tråkig min söndag var igår. Det var ursäkten får dålig uppdatering... Har varit en galet bra måndag, som dock började med att jag gick upp tidigt för att åka till tandreglering i Eskilstuna. En förklaring till den gamla bilden är alltså att jag skulle visa tanden jag åkte till tandregleringen för. Det är den där tanden på vänstra sidan som inte riktigt får plats i tandraden, därför sitter den typ lite högre upp. Jag åkte iallafall till Eskilstuna för att ta hundra olika röntgenbilder och gipsavgjutningar. Senare ska jag bestämma om jag vill fixa den tanden, dvs flytta tänder och kanske ha tandställning. Vet inte om det är värt det, får fundera på det. Men iallafall, efter tandläkaren så gick jag och mamma till Espresso house, satt där och njöt över att jag missade tid i skolan. Tillslut åkte vi i snöstormen hem igen och gick sen i skolan resten av dagen. Sen hade vi sista delen av matteprovet idag och det gick nog ganska bra. Efter skolan gick vi hem till Emma för att börja våran halvtöntiga Harry Potter- maraton. Vi ska iallafall se alla filmer i rätt ordning i några veckor och sen ska vi avsluta med sjuan som går på bio. Visst skratta åt oss, men jävligt mysigt var det. Snön ute gjorde ju inte allt mindre mysigt ;)
Mitt hår är så galet slitet just nu, vet inte riktigt vad jag ska göra. Sitter nu med inpackning i håret, men det känns som det inte hjälper. Jag måste bara säga en sak till: Fattar ni att vi inte har något plugg alls den här veckan? Känns konstigt att ha en helt tom tisdag framför mig imorgon, vad ska jag göra från halv ett till halv elva? Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0