Mina drömmars stad



Finley Quaye & William Orbit – Dice


Ännu en torsdag som innehåller alla bra ämnen: bild, musik, slöjd, kör. Ännu mer snö på det som slasket på moset. Denna mörka eftermiddag har jag fortsatt skriva på fysiken och även gjort lite franska.
Helgen ser ut som att vi är hos Anna på friday night och sen lördag morgon ska jag på öppet hus på Europaskolan. Funderar ju faktiskt på att gå där, isåfall blir det nog Företaglinjen. Efter det så ska vi till Mona för att ta the very important picture som ska visas i hela Mariefred, jag pratar förstås om Luciakandidat-bilden. Alla tanter som röstar går ju typ bara på utseende. Därför känns bilden viktig. Tror dock inte att jag kommer bli Mariefreds Lucia, men jag tycker iallafall det är roligt att ställa upp. Vote for me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0