Never say never



Galet jobbig måndag, vet inte om det berodde på tröttheten, årets äckligaste väder, att jag frös, eller om det bara var för att det var måndag. Känns som en seger att jag nu är hemma och har har tagit mig igenom dagen. Håller på att ladda ner Vampire Diaries nu, bilden. Faktiskt har jag läst alla böckerna men inte sett ett enda avsnitt på tv, så kanske ser jag ett ikväll. Killarna är ju inte så lite snygga heller.

Jag vet att jag inte uppdaterat på hela helgen, har tyvärr ingen bra ursäkt, men förlåt. Fredagskvällen hos Anna var sjukt bra enligt mig. Sen har helgen fortsatt nästan lika bra. Lördag var jag på visningen på Europaskolan och jag blev bara ännu säkrare på att det är där jag ska gå och på Företag-linjen. På kvällen sen hade vi "middag" hemma med lite familjer. Annabelles familj och en annan från Stockholm kom och trots att det kan bli lite pinsamt med nytt folk, så blev det väldigt roligt tillslut. Tjejen från Stockholm heter Maria och hon har bott i Australien i 6 år, så har inte träffat henne på väldigt lång tid. Söndagen spenderades på en mässa i Stockholm, "Allt för hälsan". Bland annat tog jag massage, gick på en föreläsning och provade/köpte lite grejer. Om man vill kan man vara med på olika träningspass, så det är ganska värt att åka dit. Emellan alla saker som hänt i helgen har jag skrivit på Kärnkraftuppsatsen i fysik. Ni kan tänka er känslan att lämna in den idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0