Just our hands clasp so tight


Att vilja vilja något som man inte vet om man vill<3

Dagen har väl flytit ganska bra, klarade av ett matteprov och en oförberedd, improviserad redovisning i fysik. Jag trodde jag skulle berätta om min vetenskapsman nästa vecka, men det hela slutade med att jag fick ruscha till jouren och skriva ut uppsatsen. Därefter var det bara att ställa sig längst fram och försöka komma ihåg vem den där Niels Bohr var. Halvt läsande och halvt improviserande fick jag väl ändå ihop det på något sätt, blev lite galet ett tag bara. Efter skolan drog jag och Sofie till Södertälje. Eller ja, det blev en timma väntande på ett inställt tåg och två timmar shopping. Eftersom vi är så grymt effektiva, så lyckades vi ändå åka hem med varsin klänning (till niornas dans). Det är faktiskt ganska stort, att hitta en klänning som man vill ha och kan ha. Det svåraste är lätt att hitta en som passar. Jag köpte iallafall ett svart fodral från MQ och det är galet skönt att ha klänningen kirrad och klar en månad innan den stora dagen. Tvärtemot vad jag brukar göra, så därför är jag nöjd med dagen. Ikväll är det verkligen chillkvällen, planen är att sova framför idol. Hoppas ni får en bra fridaynight, så hörs vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0