Into the dark



Suttit och skrivit om USA, som träning inför provet på onsdag och så började jag minnas hur galet det var i New York i somras. Skulle jag välja en stad att bo i skulle det vara New York, jag menar det verkligen. Åh, jag längtar bort från Sverige, det är ju bara dumt att man bor i ett land där det är mörkt, kallt och skog överallt. Liksom idag, en helt tom tisdag då jag kunnat göra vad som helst. Sen går man ut från skolan och det är snöstorm och sjukt kallt ute, då kan man ändå inte göra något. Alternativen är typ
1. gå hem och kolla på tv och sen plugga eller
2. gå hem och plugga och sen kolla på tv.
Vad kan man annars göra? Det är ju lite tråkigt när man inte ens behöver plugga, så slutar det med att man gör det ändå, i brist på andra saker att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0