I'm back



Jag kom hem igårnatt till ett kallt Sverige klockan halv ett. Vet inte var jag ska börja och beskriva resan, den har varit perfekt. Alla bilder kommer imorgon eller någon senare dag i veckan, jag laddade just in alla 376 bilder och som ni vet så tar det lite tid att kolla igenom/redigera dem. Jag berättar mer om veckan senare, nu har jag inte riktigt tiden och orken. Jag är iallafall lite brun och det visar kanske hur bra veckan har varit. Sol och hav every day. Har också haft sjukt roligt med min älskade kusin, kan säga att det gjorde mycket för resan. Nu är jag hemma, jag saknar solen och den blå himlen. Värmen som slog emot en när man klev ut på morgonen och vindarna från havet som fläktade en när det blev för varmt på solstolen på stranden. Så, nu är jag hemma och har (precis som alla andra) ca 6 månader av kyla och till största del mörker, framför mig. Ja, det känns inte helt bra, men trots allt så är det skönt att vara hemma igen. Bästa var nog när jag träffade alla kompisarna imorse, kändes som en evighet sen vi sågs sist. Blev ett längre inlägg än jag tänkt, borde börja göra mig iordning nu. Längtar efter att sova, jag har lite att ta ikapp... Så hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Teneriffa var underbart!! SAKNAR dig och resan redan!

2010-11-13 @ 15:07:04
Postat av: Bella: svar

Ja sjukt bra var det! Saknar dig också, det var verkligen bäst med dig!

2010-11-16 @ 19:02:00
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0