If you see Kay



SNÖSTORM
Jag längtar tillbaka till Teneriffa.

Mysig dag, vi åkte buss till Eskilstuna för att se på en teater och sen åkte vi hem igen. Ja, kom hem vid tolv och cyklade då hem i det häärliga vädret för att gå ut med Simba i det häärliga vädret. När man är inomhus är det annars rätt okej att kolla ut på snön, men så fort man kommer ut så är det ju sjukt kallt. Sen har jag läst lite geografi och skrivit lite på uppsatsen i fysik. Nu orkar jag inte plugga mer, men senare måste jag ändå tillbaka till skolan för utvecklingssamtal. Dom är verkligen inte värda, liksom jag sitter med Fredrik som är träslöjdslärare (har inte ens träslöjd) och pratar om hur det går för mig i skolan. Visst, han är min handledare, men jag har honom inte i ett ända ämne så han har väl ingen aning om hur det går för mig? Visst, han har omdömena att utgå från, men dom har jag också. Det finns inget att säga, tack ändå träFredrik.
Imorgon är det träning, jag taggar eftersom det var ett tag sen sist. Har iofs sprungit, så helt otränad borde jag inte vara. En sak till, jag fattar inte att det är några veckor kvar till december, nyss var det ju höst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0