Where the end is, there's also a beginning



Trevligt att komma hem till ett perfekt städat rum, allting är på plats och det går inte att hitta ett enda dammkorn på golvet. Erkänner att det inte är jag som gjort det, det är vår städerska Judita. Sjukt noggrann.
Dagen har varit helt okej, en vanlig onsdag med bland annat hemkunskap, buffert, matte. Jag har varit sjukt trött hela dagen, berodde nog på att jag låg vaken typ hela natten. Det var inget speciellt, jag var helt tom i hjärnan och tänkte inte på något, men jag kunde bara inte sova. Igår fixade jag en "anmälan" som man ska skicka till Måsen, om man vill vara Mariefreds Lucia. Består av en bild och mitt telefonnummer, som jag ska lämna in imorgon. Känns galet att det är någon av oss 95 tjejer som kommer vara lucia iår. Ni får faktiskt rösta på mig sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0