Får det vara lite lussebullar?



Fredagen började med att kolla på innebandymatch i hallen, inget mer var planerat. Dock blev det ändå en rolig kväll, eftersom jag, Savannah och Emma tog oss upp till mig. Därifrån gick vi sen till lite olika places för att sen avsluta natten i mitt kök med grännaknäcke och te.
Igår spelade vi match mot Gnesta, vilket gick bra men inte tillräckligt bra. Efter matchen kom Sofie upp och så chillade vi film med glögg, pepparkakor, cheesecake, lussbulle och choklad. Mysigt var ordet. 
Idag har jag stått och frusit ihjäl på torget i Mariefred. Det är julmarknad och klass 9a säljer självklart bakverk som hela klassen bakat hemma. Mina fötter var döda, länge sen jag frös så mycket. Tror faktiskt att vi tjänar en hel del idag, vi sålde sjukt mycket lussebullar, iallafall under tiden jag stod där. Ni kan ju alltid gå ner och köpa lite...

Kommentarer
Postat av: sofie

tack för kvällen! :)

2010-11-28 @ 17:59:55
Postat av: Bella

tack själv bästa! :)

2010-11-29 @ 17:51:11
URL: http://bellaofmine.blogg.se/
Postat av: Bella

tack själv bästa! :)

2010-11-29 @ 17:51:12
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0