20:35

 Ser inte ut som en klänning på bilden, men man måste ha den på sig för att den ska se bra ut, därför bjuder jag bara på en smygtitt av den än så länge.



Ni kanske kan gissa vad bilderna visar: klänningen och skorna som jag köpt till niornas dans. Fick hem skorna från nelly.com idag och dom var faktiskt över förväntan. Sen ska jag bara kunna dansa i dom...
Ganska mysigt att göra pizza på hemkunskapen, sen skrattade man åt allt också, vilket gjorde hela eftermiddagen lite bättre. Vad som var ännu bättre var att mamma skjutsade hem mig, (lite skönt att hon är sjuk) så jag slapp gå hem i snöstormen. Såg Frozen, en ganska bra thriller där personerna sitter i en liftstol som stannar, eftersom liftpersonalen glömt bort dem. Liftsystemet stängs ner för natten och alla går hem. Kvar sitter huvudpersonerna i liftstolen och kan inte komma därifrån.
Nu har jag tränat och sitter (igen) med inpackning i håret ;) Imorgon är det HP-maraton del 2 hos Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0