Nu går sista viisaan, dig vill jag sjunga för



Haha bilden blev lite rolig, men visst är vi snygga? Det är självutlösaren och ett animeringsprograms förtjänst. Har vart jättekul att servera o framförallt att höra/se alla uppträdanden o tal. Alla nior var väldigt finklädda o det var faktiskt lite sorgligt när dom sjöng "Sista visan".
Jag fick värsta migränanfallet innan det började, kunde inte stå upp o kändes som om jag skulle spy. Låg i ett mörkt rum hos skolsyster när lunchen började men blev lite bättre senare så jag kunde vara med o servera glassen.

Senare ska vi till grannarna, är studentmottagning där. Imorgon är det SKOLAVSLUTNING. Vet inte vad jag ska säga om saken så nu är inlägget slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0