Faller du, är din hand den sista jag tappar

Inga roliga bilder, inga roliga nyheter.

Har vart barnvakt åt Maja, min granne som är sex år, idag. Hämtade henne på Gripsholmsskolan och dog lite när jag så hur fint det verkligen är där. Har såklart hört jättemycket om den men det var mysigt, fräscht, litet och alla lärare kom typ fram och hälsade på mig när jag skulle hämta Maja. Trevligt med andra ord.
Har lekt klädaffär, gjort sockermålningar och spelat dress-me spel :)
Jag hann också skriva lite på tekniken och äta årets första kalorismäll - SEMLAN. Den var helt okej god, men hemmagjorda är ju dubbelt så goda egentligen.

Nu ska jag sova snart för jag är trött och förkyld och skulle kunna sova hur mycket som helst.

Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0