You took your suitcase and I took the blame

 

Nu är det bara ett prov kvar, friheten är så nära att man nästan kan känna den. Efter att ha pluggat ett tag, tog jag lite frihet och kollade på en film. Kändes konstigt att göra något man ville göra en eftermiddag efter skolan. Det är inte ofta man har valet, ska jag läsa Mina drömmars stad, sova lite eller ska jag se film? Schemat när man kommer hem brukar istället vara färdigskrivet: plugga, facebook, plugga, stirra i en vägg, plugga osv. Så har det iallafall varit den senaste tiden. Idag har jag också skrivet ett riktigt avtal med Anna på torget, lönen blir densamma som den var på värdshuset. Skillnaden är ju att jobben är lite olika på rolighetsskalan. Nu ska jag läsa klart dom där 27 sidorna i Mina drömmars stad, som ska vara lästa tills imorgon och sen ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: emmam

haha roflade lite på "stirra in i en vägg"

2010-12-07 @ 22:45:35
URL: http://emmalovelight.devote.se
Postat av: Bella

haha jag är glad över att ha gett dig ett skratt

2010-12-08 @ 20:47:36
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0