You are my heaven on earth, you are my last my first



Efter att ha sovit elva timmar inatt, gick jag lite motvilligt upp. Visste vad det var som väntade, en hel dag full av kemi och historia. Det har ändå gått ganska bra, när man sitter i köket så kan man inte gå in på facebook hela tiden, vilket gör att det blir lite effektivare pluggtid. Kemiprovet imorgon känns ganska lugnt och sen har jag ju historiaprovet på tisdag, så jag har fortfarande tid kvar att plugga till det. Längtar verkligen till träningen ikväll, det blir ljuspunkten på den här mörka söndagen. Jag har ju glömt skriva vad jag har fått alla dagar i julkalendern. Den tredje fick jag en makeupremover-sponge, alltså en svamp som man har när man tar bort sminket. Igår fick jag Vitamin Neck Gel och idag fick jag Peppermint Cooling Foot Lotion. Flashiga namn haha.
Just nu lyssnar jag på jullistan number one: Julstämning
Jag kan ju lika gärna plugga lite till, finns inte mycket annat att göra ändå. God andra advent :)

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-12-06 @ 15:48:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0