Känner vart hjärtas fröjd





Gick till skolan i mörker, gick hem i mörker. Träden är vita och man får dra upp dragkedjan på jackan högst upp för att inte förfrysa sig och ramla ihop på marken. Det blir mer jul för varje dag, ett steg närmare friheten borta vid 21 december. Idag fick vi veta vem som blev Mariefreds Lucia... det blev... *spänning*...: SOFIA JEPPESEN.
Grattis till henne, bättre lycka nästa gång till oss andra. Vem som blir Skolans Lucia återstår att se.
Jag ska försöka säga vad jag fick i luckan varje dag. Igår fick jag en nagelfil och idag ett shampoo.
Imorgon är det fredag, den här veckan har faktiskt gått för snabbt, det är lite läskigt att tiden går så fort. Har inte en aning om vad som händer i helgen, eftersom veckan gått så snabbt så har jag inte hunnit tänka så långt. En sak jag vet är att det är Franska prov imorgon, wish me luck. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0