My sweetest downfall



Det känns som om det sitter en liten arg, dvärg inne i mitt huvud och hamrar inifrån med sina knytnävar. Det gör ont.
Jag tänker mig den där gubben som kort, tjock och röd i ansiktet. Varför vet jag inte riktigt.
Det är förresten inte långt kvar till skolavslutningen! Våra körsbärsträd har redan blommat färdigt och det är inte många skoldar kvar. Visst är jag optimist.
Regnet imorse var sommarregn, sånt regn som faller på skolavslutningen och den där dagen då man skulle haft picknick. Det där regnet som gärna förstör men som ändå luktar sommar och som ändå är ganska mysigt.
Sommar i Sverige kan man tänka sig på två sätt: (1) strålande sol+fin himmel (2) ösregn
Jaja, det blir väl mer om sommarväder sen när det verkligen är sommar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0