Nystartad

Hej just nu har jag ca 0 läsare men jag hoppas på fler i fortsättningen, haha.
Jag kommer att börja blogga och jag hoppas att ni kommer gilla min blogg.

Jag heter Bella och bor i Mariefred.
Om ni vill veta mer om intressen och så kan ni bara klicka på bilden till vänster.

Jag har en ny dator, precis lika ny som bloggen. Därför har jag inte hunnit föra över bilder till den än.
Ni få nöja er med en exempelbild så länge.
Sen kommer jag såklart ladda upp min egenfotade bilder, jag älskar att fota.
.Just nu har jag inga bilder på den här datorn, den är ny. Så den här är inte egentagen.

Kommentarer
Postat av: EMMA MALM

beeelllla jag är din första trogne läsare!

du är inte ensam om att tycka fota är kul :D

2009-01-11 @ 19:53:34
Postat av: Bella

Emma! Du får äran att va min första trogna läsare :D

2009-01-12 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0