Don't blame me



Okej väldigt, väldigt, väldigt dålig uppdatering. Men när allt är bra och man är med sina kompisar så vill jag inte göra tråkiga inlägg. Jag kanske har tröttnat på bloggen, just nu känns det iallafall som om jag tvingar mig själv att göra det här inlägget.
Under dom här dagarna har jag vart med Ebba och Emma, sovit över hos Emma, kollat på bio, träffat Savannah och haft riktigt roligt. Bra dagar med bra människor.

Jag undviker att titta på golvet av mitt rum för någon gång i morse skulle jag städa, rensa, organisera i mitt rum. Hmm, det slutade med att en bomb slog ner i rummet. Man kan tro det iallafall. Det ligger grejor överallt, hur allt det fick plats i hyllorna undrar jag.
Och jag orkar inte slutföra hela städningen så det hade nog varit bäst om jag inte ens börjat städa imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0