You've got me smiling in my sleep



Nu undrar ni vad jag ville med den här fula, mörka, tråkiga bilden. För er som inte visste var mina väggar gröna innan. Idag blev allt vitt. Just nu står det bara en säng och ett skrivbord i rummet, vilket gör att det ekar fint. Jag skulle nästan vilja ha det såhär tomt, det känns så stort och fräscht utan alla onödiga saker.
I tisdags var jag i Strängnäs och köpte en rosa Peak Performance-skidjacka, nya skidglasögon, mjukisar och lite mer. Nu är jag taggad inför Rommeresan på onsdag... Igår hände inte så mycket, niorna besökte Thomasgymnasiet. Jag blev mycket positivt överraskad, hade ingen aning om att det var så fint och (faktiskt) bra där. Jag kommer ändå välja Europaskolan, men ett tredjehandsval på Thomas sitter nog inte helt fel. Dagen idag har varit riktigt bra, tack vare joggingtur, nytt rum och rockkonserten i biohuset. Sista dagen innan lovet imorgon, hej du är välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0