You exploded in my heart



 

Efter jag tvättat bort det svarta läppstiftet och satt på mig vanliga kläder, bilder tagna med webcameran hemma. Dom riktiga bilderna är inte alls såhär, men dom måste redigeras av fotografen först, sen kanske jag kan lägga ut någon.

Först fixade Isabell håret, det lockades, våfflades, flätades och tuperades. Sen har suttit och blivit sminkad i flera timmar, med lite pauser däremellan. Tillslut bytte jag om och gick ut i snön med klackskor, skinnkjol och korsett, allt i svart. Emelie fotade mig och hon kommer också redigera dom bilderna vi valde ut. Jag kände mig lite annorlunda när jag satt på tåget och bussen i en helt svart, galen sminkning, men antar att det är så det känns att vara emo, att få folks stirrande blickar hela dagarna. Nu ska jag ut med Simba, om jag orkar kanske jag springer också. Jag njuter verkligen av att sitta här och tänka på att alla andra precis börjat veckans värsta mattelektion. PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0