VENDREDI



Matt Nathanson – Romeo And Juliet


Matt Nathanson – Fall To Pieces

Matt Nathanson – Curve Of The Earth

Ni vet när man börjar på lyssna på någon, som man lyssnade mycket på för mer än ett år sen och blir påmind om hur bra dessa låtar är. Jag pratar om min relation med Matt Nathansson, en relation som togs upp 2011 efter ett långt uppehåll. Jag vet inte vad jag vill säga mer än att ni borde trycka på de tre länkarna ovanför, annars missar ni garanterat något.

Dagen har varit en av dom bättre i en jobbig vecka. Kändes lite skönt att ta tag i det jag missat i skolan dom senaste dagarna, även om det inte är lika roligt att upptäcka det man missat. Nu börjar det dra ihop sig, man kan säga att alla våra prov hamnar veckorna efter sportlovet, vilket betyder att lovet blir lite mindre ett lov. Riktar en avundsjuk tanke till min vän Sofie som beger sig till Teneriffa om en vecka. Är ju inte riktigt samma sak att åka till romme en dag... Efter skolan gick jag seriöst och lade mig, det var ganska skönt att sova två timmar. Ni ska veta hur trött man var efter rugbyn i skolan, men lika roligt var det också.

Imorgon är det hemmamatch mot ONYX klockan ett. Jag uppmanar alla att ta sig till hallen, faktiskt så tror jag på att vi spelar bättre om vi har mer publik.

Kommentarer
Postat av: emma

fin bild bellis

2011-02-11 @ 20:07:02
URL: http://emmalovelight.devote.se
Postat av: Bella

tack emmis :)

2011-02-11 @ 22:03:52
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0