Selma Lagerlöf Spa

Efter tre timmar bil med en och samma spellista utan en enda paus, var det lite skönt att komma fram hit. Det är verkligen fint och det finns massa träningspass att gå på. Jag började med att springa 5 km på band och sen har jag badat i bubbelpoolen, bastat, duschat hundra gånger. Alldeles nyss var jag på Zumba, sjukt roligt danspass som var lika jobbigt som roligt. Det var första gången jag provade och jag är verkligen inte besviken. Nu sitter jag här, lagom trött och lagom avslappnad (Spa-känsla?) och ska gå iväg till restaurangen där en trerätters väntar. Imorgon har jag en klassisk massage på 50 minuter inbokad, jag längtar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0