Cause I don't think that they'd understand



Allting flyter på, men samtidigt är januari-februari-tiden så sjukt seg. Vintern är slut och allt man vill ha är våren, så vad kallas den här årstiden mittemellan? Det är inte minusgrader, men vinden blåser igenom vilken tjock dunjacka som helst och trots att det inte längre är kallt så verkar isen gärna vilja stanna kvar på vägarna. Idag skrev jag ett biologiprov, vilket inte brukar vara en så stor grej, jag är inte sån som oroar mig för prov. Kanske beror det på att senaste provet var för nästan två månader sen och att mitt senaste biologiprov fick mig orättvist sänkt i julas, iallafall så kändes det lite konstigt. Det gick dock mycket bra, så JanBanan kommer nog fatta att han gjort fel. Jag har haft MVG på alla biologiprov sen sjuan, du kunde ju ha tänkt lite Jan...  Måste bara säga att det är sjukt skönt att komma hem och upptäcka att någon annan tagit ut Simba, så efter att ha dragit på mig mjukisar och tjocktröja sitter jag nu här och dricker nygjord smoothie. Torsdagslyx, ohja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0