Får rida på sin tandem ensam hem



För fem minuter sen började dagens första lektion, så varför sitter jag på åkersbussen och lyssnar på Kapten röd? Tåget åkte utan mig. Anledningen att jag inte bloggar nuförtiden är inte att det händer för lite, tvärtom så finns det massvis att berätta, problemet är bara att jag inte hinner. Jag bloggar iallafall från min nya iPhone nu, försäkringen gav mig en ny och ett skal är beställt. Snart ska jag hoppa av vid Vasaskolan, springa till svenskan och möta Sofie-som alltid är i tid-s blick. Jag håller fortfarande fast vid att det är bättre att komma sent än vänta, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra på uppdatera bloggen ö....

2011-09-29 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0