remember last summer



 



Godmorgon, kl. är 06:43. Igår kom jag hem sent och var typ helt slut så jag orkade inte blogga då, tyvärr. Jag sprang ju Scaniamilen i Södertälje igår. Jag ändrade mig när jag var vid loppet och bestämde mig för att springa en mil istället för 5km. Har faktiskt aldrig sprungit en mil förut plus att jag inte sprungit på 2 veckor, men det gick bra! Ibland är det skönt att göra saker man aldrig trott att man skulle klara. Det var perfekt springväder och mman blir ju mer taggad när man springer med massa andra människor. Ja, det var riktigt kul men nu måste jag platta håret.

Kanske hinner med ett inlägg i e.m., vi tjejs ska iaf åka till Strängnäs. Köpa present till Annabelle, äta glass och njuta av (det gråa)vädret ska vi göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0