Don't let it get away


Till Annabelle ikväll


Har en härlig känsla i kroppen, jag vaknade nyss och känner mig helt avslappnad. Huset ekar tomt. Jag tror inte jag har sovit så här mycket under en helg på vääldigt länge, det var grymt skönt. Idag (på dagen)har jag heller inte något planerat vilket också är ovanligt för en lördag och också är mycket skönt. Att kunna välja helt själv vad man känner för att göra. Antagligen blir det en joggingrunda(träna inför VårRuset) och kanske lite plugg. Kanske lite tråkigt men ikväll blir det fest hos Annabelle o annat, så jag får väl tagga! Måste också göra en spotifylista till ikväll. Tråkigt med "måste", haha.

Nu ska jag inte störa med mitt oviktiga snack mer, hoppas ni får en bra lördag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0