Truth

Kvällen igår var najs. Sov i Annabelles källare (som är renoverad och är som ett vanligt rum), men innan dess var vi ute länge. Vi träffade Jacob, Kalle och Tom på Edsala. Imorse när vi vaknade skyndade vi oss ner till bryggan i bikini och med Hawaii&Tropic-flaskan i handen. Solade i nån timme innan jag i stekande värme cyklade hem för att gå med hunden. Just nu fattar jag inte varför jag sitter inne och stirrar på ett blogginlägg som aldrig blir klart. Borde gå ut.
Aja, uppdateringen här på bloggen blir lite sämre nu när det är sommar. Kan ju liksom inte sitta inne bara för att blogga. Fast det är ju det jag gör nu... Känner att det är dags att avsluta det här inlägget innan det spårar ut totalt. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0