Everywhere I go



Shit, sista riktiga skoldagen i åttan är över! Imorgon är det niornas lunch (as seriöst) och då ska vi åttor hjälpa till. Jag ska servera(med massa andra) och vi har tränat i flera veckor för att allt ska vara perf. Har precis fått mina serveringskläder nu också, alla tjejer ska ha svart kjol och vit blus/skjorta. Hade panik ett tag eftersom alla svarta, höga kjolar var slut på Hm o gina. Hittade tillslut en på ellos. Har aldrig handlat där förut men är glad att jag hittade den iaf. Jag ska också ha den vita blusen jag köpte på Jc igår.

Snart kommer vännerna och vi ska kolla på ngn gråtfilm som heter "My Sisters keeper". Blir mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0